Persberichten

Doe het goed of doe het niet!

Wanneer is de kans dat een persbericht wordt geplaatst het grootst? Als de tekst direct duidelijk maakt wat het nieuws is (dat wat afwijkt van het normale).

Én zonder verdere bewerking plaatsbaar is. Dat laatste is van belang omdat redacties steeds kleiner worden en tijd om een persbericht te bewerken vaak ontbreekt.

Zie een persbericht niet als een af te vinken punt op een aktielijst. Is het niet doordacht opgezet, dan gaat het waarschijnlijk direct de prullenbak in. Zonde van de tijd die er in is gestoken!

Wat doet Alfalinea voor u?

In de eerste plaats beoordelen of het persbericht voldoende kans maakt op plaatsing. Als die kans niet erg groot is, bijvoorbeeld door geringe nieuwswaarde, krijgt u eerlijk advies het niet te laten maken.

Is er wel voldoende kans dan levert Alfalinea direct plaatsbare persberichten en geeft tips om nog meer aandacht voor het nieuws te genereren.

Een persbericht is er al vanaf € 50 (exclusief BTW).

Neem contact op.